مراسم انعقاد قرارداد خرید ۱۰ دستگاه واگن مسافری بین شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا و گروه صنعتی پلور سبز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، صبح امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳، طی جلسه ای با حضور دکتر افشار بازیار مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان و دکتر علی اکبر شعبانی فرد رییس هیات مدیره گروه، قرارداد خرید ۱۰ دستگاه واگن مسافری درجه یک ۵ ستاره بین شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا و گروه صنعتی پلور سبز به امضا رسید.
بر اساس این گزارش، در مراسم قرارداد خرید ۱۰ دستگاه واگن مسافری که به امضای دکتر محمد درگاهی مدیرعامل شرکت نورالرضا و مهندس محمدرضا آشناور مدیرعامل گروه صنعتی پلور رسید، دکتر افشار بازیار ضمن تاکید بر توسعه جمل و نقل ریلی، انعقاد این قرارداد را برای گام های بعدی توسعه ای امید بخش دانست.
وی ابراز امید واری کرد که روزی صنعت حمل و نقش کشور به جایگاه شایسته ای برسد.
دکتر شعبانی فرد نیز ضمن تاکید بر ضرورت توسعه در بخش ریلی از تلاش همکاران برای تامین بوژی این قطارها که پاشنه آشیل صنعت ریلی است و تامین ارز مورد نیاز آن تقدیر و تشکر کرد.
دکتر محمد درگاهی مدیرعامل شرکت نیز در این مراسم ضمن اشاره به سند استراتژی شش ساله این شرکت و پیش بینی خرید این واگن ها تا سه سال آینده گفت: خدا را شاکریم که با حمایت گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان توانستیم جلو تر از برنامه گام برداریم.

مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز با بیان اینکه تولید واگن مسافری یکی از ارکان تولیدات این شرکت و بازگشت به اصل خود است و با توجه اینکه این شرکت گروه سهامی عام و متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: مفتخریم که سود تلاش های ما به قشر فرهنگیان فرهیخته کشور تعلق می‌گیرد و امروز با عقد این قرارداد،  شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا نیز در این امر سهیم است.

همچنین مهندس محمدرضا آشناور مدیرعامل گروه صنعتی پلور نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از همکاری و انعقاد قرارداد، گفت: ۲۲ سال است که در صنعت حمل و نقل ریلی به امر تولید مشغول و اولین تولید کننده واگن های ۵ ستاره هستیم.

گزارش تصویری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *