از جناب آقای خونساری همکار محترم واحد فروش، بازاریابی و سیر و حرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تجلیل شد.

از جناب آقای خونساری همکار محترم واحد فروش، بازاریابی و سیر و حرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تجلیل شد. بنا به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، به منظور قدردانی از زحمات و سی سال خدمت صادقانه آقای خونساری، طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر درگاهی مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران شرکت تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که در جلسه شورای مدیران روز سه شنبه مورخ ۱۰/۰۸/۱۴۰۱ در دفتر مدیرعامل در حوزه شش راه آهن برگزار گردید، در ابتدا دکتر درگاهی مدیرعامل شرکت، ضمن تشکر از زحمات و تلاش خستگی ناپذیر و تقدیر از حسن سابقه و اخلاق نیکوی این همکار عزیز افزود: از زحمات و خدمات شما همکار گرامی که بهترین سالهای خود را در راه اهداف شرکت سپری نموده اید و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده اید صمیمانه تشکر می‌نماییم و با توجه به سابقه کاری ایشان از بهترین نیروهای مجموعه بودند که در تمامی امور محوله به ایشان عملکرد مطلوب و موثری داشتند که با روحیه ای مثال زدنی و پشتکار توام با ادب و متانت سعی در انجام امور داشتند؛ وی اظهار داشت حفظ حرمت و کرامت عزیزان بازنشسته که بهترین سال های عمرشان را در راه خدمت به جامعه صرف کرده اند وظیفه همه ماست.

در ادامه آقای خونساری از همه همکاران طلب حلالیت و خداحافظی نمودند و در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری به ایشان اهداء شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *