دوره آموزشی مدیریت تعارض فردی-سازمانی در شرکت نورالرضا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، اولین جلسه دوره آموزشی تعارض فردی-سازمانی در شرکت نورالرضا با حضور جناب آقای مهندس بوداغی مدیر محترم امور مسافری و اعزام، برای مهمانداران، روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۸/۱۴۰۱ در محل سالن جلسات این شرکت در حوزه شش راه آهن توسط اداره توسعه سرمایه انسانی و آموزش شرکت برگزار گردید.

دکتر محمد درگاهی اظهار داشت: دوره های آموزشی درون سازمانی یکی از راه های ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان است که از یک سو زمینه تماس متقابل کارکنان با یکدیگر در محیط آموزشی را فراهم می سازد و از سوی دیگر از طریق دانش و اطلاعات شغلی، برداشت ها و علایق حرفه ای یکسانی در آن ها ایجاد و به توسعه منابع انسانی و ارتقاء شایستگی های حرفه ای کارکنان کمک می کند.

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا با بیان اینکه تعارض یک حقیقت اجتناب ناپذیر در زندگی سازمانی است، افزود: تعارض بالقوه بر روابط میان انسان‌ها در سازمان حاکم است. این نیروی بالقوه، نیرویی است برای سلامتی، رشد و پیشرفت سازمان و یا مانعی بزرگ در مقابل رشد و پیشرفت.توانایی اداره و کنترل پدیده تعارض در سازمان‌ها از مهم‌ترین مهارت‌های مدیریت است.

به گفته وی استفاده صحیح و مؤثر از تعارض موجب بهبود عملکرد و ارتقای سطح سلامتی سازمان می‌گردد که مستلزم شناخت و درک کامل ماهیت و کسب مهارت در اداره و کنترل آن است.

دکتر درگاهی گفت: تعارض‌های سازنده موجب بروز افکار نو و خلاق و زمینه تغییر و نوآوری و تحول سازنده را فراهم می‌سازند و در نهایت به مدیریت اهداف والای سازمانی کمک می‌کنند.

گفتنی است برای گروه های بعدی مهمانداران جلسات این دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *