از مهندس فرهاد طهماسبی وندرخشانی ، که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، طی مراسمی از مهندس فرهاد طهماسبی وندرخشانی ، مدیر توانمند شرکت حمل و نقل ریلی نور که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تجلیل شد.
به منظور قدردانی از زحمات و سی سال خدمت صادقانه آقای مهندس طهماسبی ، طی مراسمی با حضور دکتر درگاهی مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران شرکت تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که در جلسه شورای مدیران روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ در دفتر مدیرعامل در حوزه شش راه آهن برگزار گردید، در ابتدا محمد درگاهی مدیرعامل شرکت، ضمن تشکر از زحمات، درایت و تلاش خستگی ناپذیر و تقدیر از حسن سابقه و درخشان تخصص فنی در صنعت ریلی و اخلاق نیکوی مدیر عزیز مجموعه نورالرضا افزود: از زحمات و خدمات شما مدیر گرامی که بهترین سالهای خود را در راه اهداف و اعتلای شرکت سپری نموده اید و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده اید صمیمانه تشکر می‌نماییم و با توجه به سابقه کاری ایشان از بهترین مدیران مجموعه بودند که عملکرد مطلوب ، موثر و شایان توجهی داشتند که با روحیه ای مثال زدنی و پشتکار توام با متانت سعی درمدیریت امور داشتند؛ محمد درگاهی افزود: حفظ حرمت و کرامت عزیزان بازنشسته که بهترین سال های عمرشان را در راه خدمت به جامعه صرف کرده اند وظیفه همه ماست.

در ادامه آقای مهندس طهماسبی با ذکر حدیثی از پیامبراکرم صلی‌الله علیه و آله ، افزود : خدمت کردن مؤمن به برادر مؤمن خود، مقامی است که فضیلت و ثواب آن جز با آن (خدمت کردن به برادر مؤمن) به دست نیاید، از همکاران طلب حلالیت و خداحافظی نمودند و در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری به ایشان اهداء شد.

۲ دیدگاه

  • جناب آقای مهند فرهاد طهماسبی آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما دارم به داشتن دوستی صادق و درستکار همچون شما افتخار میکنم .

  • سلام و عرض ادب
    خدا را شاکرم چند سالی در شرکت حمل و نقل ریلی رجا توفیق همراهی با برادر بزرگوارم آقای مهندس طهماسبی را داشتم و انصافاٌ بهترین زمان خدمتم بود .
    ایشان فردی ارزشی ، صادق ، دلسوز ، امین منشاء و خیر و برکت در مجموعه حمل و نقل ریلی بودند .
    ضمن تبریک توفیقات روز افزون و سلامتی و عاقبت بخیری برای دوست شفیق و صدیقم را از خداوند خواستارم.
    انشاءالله حوزه حمل نقل ریلی از تجربیات ایشان در آینده کمال استفاده را ببرد.
    علی شاه کرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *