دکتر فتحی پور مدیرعامل گروه توسعه ترابر ایرانیان از دکتر محمد درگاهی، مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا جهت کسب رتبه اول رضایتمندی مشتری در صنعت حمل و نقل ریلی در ایام پیک نوروزی سال ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا ، دکتر فتحی پور در جمع مدیران و کارکنان شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا و گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان ، از مدیران و کارکنان شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا تقدیر و تشکر کرد و گفت: عملکرد سال گذشته شرکت را مدیون تلاش مضاعف و ایثار همکاران محترم در این شرکت بودیم.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان با اشاره به سختی کار شرکت های ریلی در زمستان سال گذشته و تمهیدات مناسب برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر مترقبه و رضایت مشتریان از تلاش همکاران در خدمات رسانی به مسافران در نوروز ۱۴۰۲، اظهار داشت: شرکت نورالرضا برای بار دوم توانست از سوی راه آهن ج.ا.ا کسب رتبه اول رضایت مندی مشتری را کسب کند که این مایه افتخار ما و سهامداران شرکت و پرسنل محترم است.

دکترفتحی پورگفت: دغدغه ما آرامش مسافر در سیر با قطارهای شرکت است که خداروشکر گزارش ها حاکی از تحقق این آرزو است. وی افزود: برای سال آتی کسب سود دو برابری در بودجه آتی گروه پیش بینی شده است که امیدواریم با همت شما عزیزان محقق شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *