دکتر محمد درگاهی از تثبیت رکوردها و بهره وری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: تمام تکالیف این شرکت که در مجمع سال قبل تعیین شده بود انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا ، دکتر محمد درگاهی مدیرعامل شرکت ، در جلسه مجمع عمومی شرکت متبوعش به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده شرکت و اهداف تعیین شده برای سال مالی جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در سه ماهه اول سال مالی، بهره برداری از دو رام قطار ۵ ستاره در مسیر اصفهان-مشهد آغاز شد و همچنین طی این دوره فاز اجرایی پروژه توسعه انبار و پشتیبانی سایت تهران در دستور کار قرار گرفته و در اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ وارد فاز بهره برداری شد.

 وی در ادامه با بیان اینکه کسب مجدد رتبه اول رضایت مشتری در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ مهمترین افتخار شرکت در آغاز سال جدید بود، افزود: این مهم با برنامه ریزی دقیق و تشکیل ستاد نوروزی و با تلاش کلیه پرسنل عملیاتی و نظارتی محقق شد.

دکتر درگاهی همچنین به دریافت تندیس زرین مشتری مداری در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در مهرماه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: توسعه کمی ناوگان به عنوان اصلی ترین استراتژی شرکت که در سال ۱۴۰۱ مراحل طرح ریزی و مطالعات اقتصادی سناریوهای مختلف برای آن آغاز شده بود، در سال مالی جدید مورد توافق سرمایه گذاران قرار گرفت و فرآیند شناسایی تولید کنندگان واگن انجام پذیرفت و امید می رود تا پایان سال ۱۴۰۲، قرارداد خرید واگن های مسافری جدید منعقد شود.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا از دیگر رویکردهای مهم سال ۱۴۰۲ شرکت را ، توجه به ارتقا سطح کیفیت عملکرد نیروی انسانی در ابعاد مختلف عنوان کرد و گفت: تخصیص فضای آموزش و تجهیز آن به منظور برگزاری دوره های منظم آموزش عمومی و تخصصی، افزایش سرانه رفاهی کارکنان ، سلامت سنجی کارکنان و مهندسی فاکتورهای انسانی در محل کار و ارزیابی دوره ای پرسنل از اقدامات مهم در رویکرد ارتقا سطح منابع انسانی بوده است.

وی افزایش سودآوری، افزایش رضایت مندی مشتریان و سایر ذی نفعان، نوآوری در خدمات، وارد شدن به فرابورس به عنوان یک شرکت حرفه ای در صنعت حمل و نقل و فضای حاکمیتی کشور، تقویت برند و خوشنامی شرکت، توسعه و گسترش راهکارهای تأمین منابع مالی ارزان قیمت و توسعه ناوگان ۵ ستاره را اهداف کلان این شرکت دانست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *